APAVI TAVAI IKDIENAI, ATPŪTAI!

PALLADIUM  ir paredzēts tiem,kas pārkāpj atklājumu robežas.

U.S. Polo Assn.

„U. S. Polo Assn.“ Ir amerikāņu sporta apģērbu un atpūtas apģērbu ražotājs, kas ir arī vienīgais oficiālais polo sporta partneris Amerikas Savienotajās Valstīs. Šī unikālā partnerība ir atspoguļota visos „U. S. Polo Assn.“ izstrādājumos.

  Preču zīmols tika dibināts jau 1890. gadā. Neticami garā vēsture patiesi atspoguļojas tajā, kā „U. S. Polo Assn.“ izstrādā jaunus produktus, respektējot senās tradīcijas un noteikumus, kas izriet no polo sporta. Viss, sākot no krāsām līdz modeļiem, ir rūpīgi pārdomāts un atspoguļo vissvarīgākās šī sporta veida vērtības, tāpēc iegādājoties “U. S. Polo Assns. ”apģērbu, jūs kļūstat par daļu ne tikai no uzņēmuma, bet arī no sabiedrības. “U. S. Polo Assn. ” izgatavo sporta un ikdienas apģērbus vīriešiem un sievietēm, kā arī ir bērnu apģērbu līnija. Turklāt “U. S. Polo Assn. " piedāvā ārkārtīgi plašu apavu un aksesuāru izvēli.

Brütting Co  

Atrodas Vācijas dienvidos, ir veiksmīgi izstrādājuši un ražojuši sieviešu, vīriešu un bērnu atpūtas, sporta un āra apavus viarāk kā 50 gadus.

KANGAROOS


Tāpat kā daudzi citi mūžīgie zīmoli, arī "KangaROOS" radās, lai apmierinātu konkrētas vajadzības. 1979. gadā amerikāņu arhitekts Roberts Gamms, kurš bija arī aizrautīgs skriešanas trakuma sekotājs, saskārās ar bieži sastopamu dilemmu: kur likt mājas atslēgas, kad dodies skriet? Pēc tam, kad viņš katru dienu septiņu jūdžu treniņbraucienos uzdeva šo jautājumu, beidzot piedzīvoja "Eureka" brīdi. Kurpju sānu kabatā varētu glabāt atslēgas! Meklējot nosaukumu savam izgudrojumam, Gamms nosauca savus apavus par "KangaROOS", jo ķenguri ir ātri skrējēji, kas nekad neskrien atpakaļ. Un tiem ir "kabata", tāpat kā apaviem. "KangaROOS" izrādījās ideāls zīmola, koncepcijas un produkta trio. Tas radās laikā, kad skriešanas sportam bija liela tirgus daļa un skrējēji bija izsalkuši pēc jaunām tehnoloģijām. Toreiz "Nike" iepazīstināja ar Tailwind modeli ar gaisa amortizāciju, tādējādi aizsākot sacensību starp sporta zīmoliem par nākamo tehnoloģiju līmeni. "KangaROOS" izvēlējās atšķirīgu pieeju un 1980. gadā iepazīstināja masas ar īpaši vieglām Combat kedām ar ķenguru kabatu, kas bija ļoti populāras. Masveida interese sākās, kad skrējējs Bils Rodžerss uzvarēja Bostonas maratonā ar "KangaROOS" Combats apaviem un pārspēja savu rekordu. "KangaROOS" ir līderis sporta un brīvā laika apavu jomā ar ļoti vieglu, polsterētu pēdu. Pateicoties īpaši elastīgajai zolei, jūsu bērna kāja nejutīs nogurumu. Arī šo apavu zolītes ir veidotas. "KangaROOS" moto ir "Mēs lecam uz priekšu un nekad neatgriežamies atpakaļ!"